7. łaski batalion radiotechniczny

Zgodnie z utartą od wielu lat tradycją, 10 października 2009 r. o godz. 15.00 odbyło się kolejne spotkanie przyjaciół i sympatyków 7. Łaskiego batalionu radiotechnicznego. W tym roku dzięki uprzejmości Dowódcy 32. BLot. płk. pil. dr. Władysława LEŚNIKOWSKIEGO nasze spotkanie rozpoczęliśmy od zwiedzenia lotniska.

W imieniu naszej skromnej społeczności składamy na ręce Pana Pułkownika serdeczne podziękowanie za okazaną nam życzliwość i możliwość zwiedzenia lotniska. Pragniemy życzyć Panu Pułkownikowi sukcesów w służbie zawodowej oraz w życiu osobistym, a także składamy najlepsze życzenia dla całego stanu osobowego 32. Bazy Lotniczej.

W trakcie zwiedzania zapoznaliśmy się istniejącą i będącą w budowie infrastrukturą lotniskową. Następnie zapoznaliśmy się z samolotem F-16 oraz jego baza obsługową. Jak każdego roku wykonaliśmy wspólne pamiątkowe zdjęcie, w tym roku na tle samolotu F-16 oraz na tle historii naszego lotnictwa w muzeum zorganizowanym w 32. BLot.

Po zakończeniu wycieczki udaliśmy się do naszego miejsca spotkań baru „Pod Orzeszkiem” gdzie w kilku żołnierskich słowach Wiesław TRYNISZEWSKI powitał zebranych.

Z kolei Wojciech SIKORA i Marian MAZURKIEWICZ wręczyli pamiątkowe odznaki przyznane przez Komitet Organizacyjny następującym kolegom:

- DOBRYNIN Andrzej
- DYNEK Jerzy
- DYŃSKI Adam
- KULIKOWSKI Ryszard
- NIEŁACZNY Marek
- POLEWIAK Wiesław

W tegorocznym spotkaniu uczestniczyło 49. sympatyków 7 brt, których lista obecności przedstawiona jest poniżej.

1. BADEK Ireneusz
47. ZYTEK Grzegorz
48. ZYTEK Marek
49. ŻYLIŃSKI Walenty

Po części "oficjalnej" nadszedł czas toastów i śpiewu oraz towarzyskich pogawędek, które rozpoczęliśmy oczywiści odśpiewaniem naszego hymnu „W Ołomuńcu”. Jak co roku mięliśmy kolejną wersję śpiewnika. Podobnie jak w roku ubiegłym, o akompaniament i wokal "śpiewaków" troszczył się Marek ZYTEK, któremu dzielnie sekundował Grzegorz ZYTEK a także Andrzej DOBRYNIN. Oczywiście wszystkie piosenki ze śpiewnika 2009 zostały wykonane od pierwszej do ostatniej zwrotki.

Przyjazd wielu kolegów z daleka, którzy mimo trudów podróży wspaniale się bawili, utwierdza organizatorów w potrzebie kontynuowania tych spotkań. Są to chwile miłe i potrzebne w naszym codziennym, szarym życiu. Ponadto jest to jedyna niepowtarzalna chwila gdzie w jednym miejscu można spotkać kolegów służby z całej Polski w jednym miejscu. Niestety wszystko co miłe szybko się kończy, nasze tegoroczne spotkanie również dobiegło końca. DO ZOBACZENIA na kolejnym spotkaniu w przyszłym roku.